Milánkaland to the… avagy végre megjött… az ösztöndíj is…

on

Ittvaaan, megjött… Van della,péz,lóvé,kess, dollár, juró, MIIINDEN… De nézzük mire? És miért volt random a mai napom?

Felkelvén (délben), elengedvén az egyetlen órámat a mai napból, ami Graphic design, magyarul hogyan pakolgassunk színes blokkokat egymásra-mellé-fölé-alá egy virtuális lapon, hogy aztán “dííízááájnos” legyen, rápillantottam a bankszámlámra, és meglepetésemre volt rajta PÉÉÉNZ. Megjött az ösztöndíj…

Randomnap

A háromnegyedórás örömtánc és isteni véráldozat elteltével nyakamba vettem a várost, mert volt pár elintézni valóm… Beugrottam a dokihoz, aki 21€-ért megmondta hogy azért vagyok fáradt, mert tavasz van. Köszbazdmeg…

Nemfőzökkávét 😦

Aztán elmentem végre a Kreatív ügynökséghez amit kiszemeltem magamnak, mint jövőbeli kávéfőzőhelyet, de nem volt olyan tártkarú a fogadtatás, ahogy azt a weboldalon hírdették… Lehet én vettem túl direktben a “ha csevegni akarsz dolgokról, ugorj be az irodába kifejezést”, mert a kiscsaj a kaputelóban rögtön a “van-é időpontja vala?” kifejezéscsokorral köszöntött… Én erre mondtam, hogy nincs, hát minek lenne, olyan hívogató a kontakt-fül a weblapom… Aztán rátértünk, hogy mi járatban vagyok? Jeleztem kávéfőzősi szándékomat(gyakornok), erre kijött és személyesen közölte, hogy “jelenleg nem keresünk senkit, de lődd át a cv-det”, meg sem várván a 4 centi vastag kávéhabot amit kitettem volna neki… 😀 Na mindegy, azért átlövöm, a CV-met is.

Shopping-spree

Mert hát ugye megjött. Úgyhogy ha már a belvárosban flesselődtem, miért ne ugornék be a váci utca Ghent-edition-be, szétkémlelni a portékák között… 😀

Először benéztem egy random hanglemez boltba ahol, amerika flessem támadt, A hipstergyerekek lövették a random neurofunkjukat BAKELITRŐL, pár hozzám hasonló megtévedt forma lapozgatta a lemezeket. Az árak HORRIBILISEK persze, gondoltam szuvenírnek veszek valamit, a legnonamebb EP-k kerültek 50€-ba… NAS-Illmatic-125€…

Majd az utcán lefelé haladva egy kedves Graffitis-cuccokat, meg lifestyle kiegészítőket áruló boltba tévelyedtem be, ami iszonyatosan chill volt. az eladó forma úgy nézett ki, mint action Bronson (amerikai hiphopban kevésbé jártas olvasóimnak lsd. képen)

1364225708_d1dd6a4520e8403947dae26c72a2605d
#Fatshamingisreeel

Ezután megjelentem egy random cipőboltban, ahol second-hand cipők voltak… Meglepően sok Air-max 95 hevert parlagon, szarért hugyért… DE NEONZÖLD FEKETÉBEN…

nike-air-max-95-ultra-jcrd-black-silver-dark-grey
Sztem hányás.

Aztán megnéztem a Jack and Jonest, de undorítóak voltak a ruhák, az árak, a minőség… Majd benéztem egy America Todaybe, egy számomra teljesen ismeretlen koncepció, hát elég érdekes. Tulajdonképpen fogják az amerikai életérzést, és ebbe felöltöztetik a boltot, túlárazott, amerika-hatású(USA-related feliratos pulcsik)  ruhákkal töltve fel a polcokat, MEG KIBASZOTT CONVERSEKKEL…. MEG OREO-val, kajak vehettél oreót és társait egy RUHABOLTBAN… annyira lehozott, hogy átmentem a G-star RAW-ba… Ahol kellemeset beszélgettem az ázsiai eladógyerekkel, aki hatalmasat érzett, és egy újabb nadrág számozásba nyertem betekintést, az EDDIGI HÁROM MELLÉ…mint kiderült, van farmerszámozás is… MIAFASZÉRT NEM TUDNAK EGYSÉGESEN SZÁMOZNI??? Bershka: 46=36; HM: 36 ; G-star: 34… Nem értem. De hát 130€ egy farmerért kicsit sok, úgyhogy elengedtem… Nem is vásárolni mentem, csak érezni hogy van pénz a kártyámon és ha akarnám megvehetném a szart. 😀 (Soros Gyuribácsi is így érezhet, csak ő országos léptékben tolja….)

Megjártam a Bershkát, meg a H and M et… végül HM-ben vettem egy undorítóan király pulcit 9,99€-ért #50percentoff.

Kezdődikarandomság

Hazafelé vettem az irányt. Tudtam, ha a belvárosból akarok hazajutni, a 4-es vili elvisz egy kisebb kerülővel. egyszerű percepcióm volt a villamos közlekedéssel kapcsolatban: Arról jöttem, arra megyek haza. HÁT GECIRE NEM… Mert ugye, mé’ is? Alapból gyanús volt amikor egy balos helyett jobbost vett a szerelvény, de gondoltam csak másik útvonalon közelíti meg a desztinációt. Aztán mikor vége lett a sínnek és leszált a vilivezető, akkor megérdeklődtem tőle, hogy mégis “holakurvaanyjábanvagyunkKedvesUram?” , erre megnyugtatóan azt a választ kaptam, hogy no para, ma már én vagyok a 7-ik aki beszopja, majd segítőkészen, türelmesen megmutogatta a térképen, hogy mi-merre-hányméter és miért vagyok ott, ahol . Végül arra jutottunk, hogy menjek vele vissza egy darabon, aztán szálljak át egy helyen a buszra(majd ő szól! és szólt is!) mert a másik végállomás tényleg az, ahol lakom, csak hát ő körbemegy egész Ghenten cirka 1:20 perces menetidővel…(akkor még nem tudtam, hogy ez lett volna a jobb megoldás)

Úgyhogy visszaviliztem a vársoba, majd egy ZUID nevű forgalmi csomópontnál felugrottam az 5-ös jelzésű buszra. Erről a csodás teremtésről már régebben írtam. NA MOST IS MEGSZOPATOTT, DE VISSZASZOPATTAM, ugyanis gondoltam “nincs jobb dolgom, ha már fingom nincs hol vagyok, legyen maxon a nemtudás…”

Ugyanis már felsejlett a távolban szeretett kollégiumom sziluettje, mikor (mint a mozizós esten) jobbra fordult egy helyen. Úgy voltam vele, nem lennék igazi Dora da explorah’, ha nem maradnék rajta és deríteném ki, merre megy… (titkon itt is a másútvonalonugyanodamegy dologban hittem)… aztán mikor már kiírta, hogy Gent finish és ZWIJNJAARDE van akkor rájöttem, hogy ez nagyon nem arra megy… na mindegy, kivárásra játszva, mikor már én voltam az uccsó utas, és a buszosbácsi kikapcsolta a buszt egy megállóban, újraeljátszottam a “holagecibenvagyok-tehülyerosszbusz” dolgot a buszosbácsival, de megnyugtatott (Ő is), hogy maradjak a buszon, visszefelé mondja hol szálljak le… Így is lett… Leszálltam, aztán 10p alatt hazagyalogoltam onnan, ahol első körben a jobbos kanyart tette…

Randomság a köbön

Hazaértem, gyorsan osztottam szoroztam. Havi 100€ kaja(alsópolcos szósz+tészta, 3naponta hús), egy 1000-es még a szállásba(két részletben, végén 250 vissza), már 1400, bicaj sztem csak április az is 80, konditerem havi 30-40, már is 1600, és 1690-et kaptam most, 800at még április vége. De ha kettéosztjuk a ktgeket(és feltételezzük, hogy a második kör TÉNYLEG IDEÉR IDŐBEN) akkor is 900€ kerekítve, és akkor marad 700 körül diszkrecionális egész szemeszterre, ami sok is meg nem is. ( ez egy elég strict ktgvetés mellett- és a második adag fullra elmegy lakhatás második részére és meradék két hó kajára).

Ebből a 700-ból kellene a következőket fedezni:

  • Barcelona trip (foglalva!! ápr 19-23 40€ volt a retúrjegy, couchsurfinggel megoldható a szállás)
  • foodieskodni is kellene….
  • Amsterdam trip(szülinap)
  • Valami gizda koncert a környéken (ahol nem lőnek lehetőleg)
  • Brüsszel(footlocker)-Brugges-Antwerpen-Ostende daytripek
  • Hága-Rotterdam Daytripek.
  • Meghát Párizst is meg kellene sasolni…
  • Meghát Londont is…
  • Meg Imad hívott Marokkóba, az is fless lenne… 😀

Úgyhogy ja. Nem egyszerű, de ha minden alapszükségletem minimális szinten elégítem ki (kaja ital-ruha), akkor ezért ezek megoldhatóak, főleg, ha daytripek és/vagy találok szállást spannál/couchsurfinggel 😀

Na mára ennyi!

Pacsi,

A Milán

 

Leave a Reply

