Randomtrip, avagy Milánkaland Brüsszel-kiadás

Történet az impulzusutazás Kimaxolásáról.

Reggel felébredtem, Elmentem az egyetlen létező órámra(NAGYNEHEZEN!), aztán 10:30ra végeztem is. Délig semmitettem,  fetrengve az ágyban és Pokémont nézve- mert miafaszt nézne egy majdnem 22éves, intelligens, művelt,  prominens fiatal felnőtt(aaa deszar ezt a felnőtt szót leírni…NEMAKAROOOM). Aztán törlődött egy délutáni programom, így hírtelen támadt egy ötletem:

  • Meglepően napos az idő
  • dél van

TAKARODJUNK KIRÁNDULNI.

Brüsszel tervben volt, és ez a legközelebbi desztináció, meg hát be akartam nézni a footlocker-house of hoops nevű különítményébe, a szníkerhedek mekkájába. Úgyhogy a 12:44-es vonaton már rajta is voltam és suhantam Brüsszeliába.

Háztól-footlockerig 1:09 perc volt az út, ami undorítóan kevés…ebben legalább 20p séta is van :D. A footlocker a Brüsszeli Váciutcában létezik, ami meg a központban van.  Elképsztően király a center-állomás, az egész a földbe van süllyesztve.

A Footlocker. Hát jah. Elképesztő fless. De nem volt Jordan 4-ük abban a colorwayben amit akartam, a többi meg undorító volt… Sima erforszt meg nem veszek, ezért bevettem egy KD8 Black history Month-kiadást, ami egy limitált széria, aminek az ára a Nike a feketéket támogató alapítványába kerül. #conciusconsuming

nike-kd-8-bhm-available

Brüsszel-Ténfergés

Brüsszel egy fura keverék. Bár még Flandriában van geográfiailag, MINDENKI a franciát baszatja. Kicsit fura volt a fülemnek egy masszív 1 hónapus holland után.

Még a fútlokerbe menet lőttem egy képet erről a kis, már-már visszataszító, neogót kápolnácskáról….

IMG_2483

Az elsődleges misszióm letudása után, elkezdtem a szokásos randomturistáskodást. Telefonomban benne volt a google maps lementve, így a gps mindig látott, és tudtam hova kell visszajutnom. Végigcaplattam a helyi váciutcán, aztán reverzben is megjátszottam, és kilyukadtam egy pofás kis téren, ahol minden épület ARANNYAL volt kicicomázva…

Aztán flesselgettem egy dombon felfelé aminek a tetején volt egy fasza kastélyszerű létesítmény, de menetközben elkapott a skate2-ős korszak, és lefotóztam a világ legjobb deszkás spotját:

IMG_2490

Aztán másztam tovább a dombon, megáltam egy baromiszép kert melett, de nem találtam jó szöget, hogy lefotózzam. A könyvtár és egy baszott menő üvegkocka között terült el.

IMG_2492

Egész nap enni akartam valami különlegeset, de az idnidai étterem ahova betévedtem, éppen zárt, úgyhogy egy arab szendvicsesnél toltam, egy gírospita szerű valamit, de curry-csirkepástétommal és majonézzel-satjttal-salátával:

IMG_2494

Aztán felmásztam a dombra, ahol volt ez a valami, majd lőttem róla egy képet, aztán meg a látképről is, és nem maradhatott el a Brüsszel-szelfisem, BP-sapkában, valami fura szobor társaságában!

Aztán lassan megindultam vissza az állomásra, de még ténferegtem egy kicsit.(visszafelé az álomgördeszkásspotomat pont ownolta két forma, de parának néztek ki, nem mertem rólok videót,képet lőni….

Még találtam egy tök jó képet egy kirakatban:

IMG_2485

Végezetül az állomás sarkán volt egy képregény bolt, ami kegyetlen fless volt, csak sajnos nagyja vagy franciául, vagy hollandul volt, így leragadtam a dc-képregényeknél, olvasgattam egy 5 percet, de mikor a bácsi furán nézett rám, inkább távoztam…

Aztán jött az ultimate forrás… Valami arab kissebségi csoport tüntetett az állomás előtt… Nem mondom, hogy futottam, mielőtt egy kósza allahuakbárt hallok, de azért nem voltam teljesen magabiztos, így a lehető legnagyobb ívben kerültem el a tömeget.

A 15:44-es Gentbe tartó vonatot pont elcsíptem, simán lehetne bliccelni. de vettem egy 10alkalmas bárhovamehetszbelgiumban jegyet, így felesleges volt… 😀

Összességében egy vicces kis random-nap volt, holnap lehet Antwepent lövöm meg, ha nem leszek nagyon másnapos a mai buli után… 😀

Megint a MIlán

Leave a Reply

