Milánkaland Hungary, avagy vótam otthon is.

on

Kiszakadva a monoton, már-már szüntelen királyságból itt Belgiában-utazás, buli,fless-, úgy döntöttem, hogy a tavaszi szünet- vagy húsvéti, de igazából nem vettem/ettem több húst… #kényszervegán- apropóján hazamászok, meg ha már életemben másodjára duplaszámjegyes leszek-22-,akkor megünneplem annak rendje és módja szerint.

Reptéri móka

Ugye Pár hete egy terrorcselekmény rázta meg szeretett Belgiámat, aminek hatására a közbiztonság már-már majálisi szintre emelkedett… (a programok is jók vótak…)

Szóval a reptérre indulásnál azt tanácsolták az okosok, hogy járuljak az úr színe elé legalább 4 órával a járatom indulását megelőzően…Én így is tettem, buszjáratot módosítottam meg minden, csak hogy megfelelő legyek a kritériumoknak. Hát őőő, az intézkedések elég durvákra sikeredtek. Kronológiailag:

  • Busz terelés a reptéri bekötőn(!), baszottnagy katonai járgányok mindenfelé
  • Buszajtó nyílik, felugrik Falco, a bombakereső eb.
  • Majd jön kollégája, aki teljes harcidíszben kéri a jegyeket-bérleteket… Kicsit jó, hogy a BéKáKá nem így tolja…
  • Terminál előtt ugyanez a játék, kutya nélkül
  • Terminálba bemenet-és kimenet is- rendőrség ellenőriz, hogy repjegy meg személyi stimmel-e.(én kifogtam egy rendőrbácsit akinek a fókuszpontja nem volt az igazi, így ne migazán ismerte fel az apróbetűs dátumot a telómon- mert persze menőzni kell és nem nyomtatom a jegyet, hanem bekúrom walletba ájfonon azt jóvan-, kicsit akadékoskodott, de miután rámutattam a dátumra, továbbengedett…

Nade, mivel szerintem holtperiódusban mentem, az egész fentebbiekben leírt móka nem tartott tovább, mint 25 perc… Szóval kábé 45 perc alatt be voltam csekkolva, ami további 3:15 perc értelmetlen semmittevést eredményezett a repülőtéren, ahol bazdmeg a wifit is PÉZÉ mérik… De velem nem basztok ki, jómagyar szokás szerint rommá trükköztem a rendszert…

Ugyanis jár negyed óra ingyen wifi, ha megosztod az facebook adataidat a reptérrel, pontosabban a szolgáltatóval… 😀 Így 10 perc shitpostolás után rájöttem, hogy újraaktiválom a régi facebookom és akkor fasza lesz. Így is tettem, azzal is bejelentkeztem… Újabb 15 perc shitpost és update, de ez status, nem Norbi…

De ez még mindig kevés volt, nettó 2:45 percem maradt még, így megosztottam a google+ adataimat is, amit amúgyis csak ezért használok, meg mert régen közelező volt… Aztán mikor faterom google+-ával akartam belépni akkor mondta a rendszer, hogy ácsi gyerek, hülye vagy vagy vizipisztoly?

Így a maradék időt azzal töltöttem, hogy próbáltam emberekről megtippelni, hogy milyen nemzetiségűek, illetve felpróbáltam az összes szemüveget a Duty-freeben, meg megjegyeztem az akciók nagyrészét… Kinder csoki, de ilyen nagy, 20% kedvezménnyel csak 10,99€…Jó hogy lehet kapni… 😀

Aztán mikor már annyira unatkoztam, hogy elővettem a tudatalattimból a legutóbb 3 évesen használt képzeletbeli barátomat és vele nézegettem a repülőket, kicsit megijedtem…

Végül eljött a boarding ideje, ahol ismételten kulturális diverzitáson alapuló attrocitásokban lehettem részes… Történt ugyanis, hogy állok a priority boarding line-ban, kábé második vagyok, amikor jön egy csaj meg egy faszi babakocsival, meg hozzá tartozó pujával… Ez bennem ilyen belső késztetést indukált, hogy előre engedjem őket- mint kiderült, ez a normál-, csakhogy ezen felbátorodva a mögöttünk trónoló kibaszott orosz nyuggerek is felhatalmazva érezték magukat, hogy elém pofátlankodjanak, aztán hiába “Excuse Me”-zel, meg próbálnád számonkérni, hogy mégis miageciért térítenek napkörüli pályára az undormány tolakodásukkal, jószerint csak a Putyin-Vodka-Szamovár trió köszön vissza a válaszukból(najó ennyit értettem)…#enyhekulturrasszizmus

Aztán volt egy repülés, de erről már Curt Cobain meg heroinista barátai eleget írtak, nem pazarolnám az időmet ilyenekkel, náluk lehet infóért jelizni… (spoiler: Cobaint akkor találták meg elfáradva amikor én születtem…. VÉLETLEN?!)

Annyi volt, hogy hazafelé kicsit rázott a repcsi, gondolom, a Belga-magyar légifolyosót is a Magyar Közút Nonprofit Zrt. tartja karjában…

Otthon leszállva a gépről, szabadtéren vezetett az utunk a terminálba, és valaki jó ötletnek gondolta, hogy kiengedje a nettó 1:40 perces felhalmozott bélgázt a tömegbe, Mer’hát szabadtérenbiztoselillan… Funfact: NEM… Így penetráns fingszagban érkeztem meg Lisztferi2-re… Homesweethome…

Reptéren Peti-Tomi vártak, sírás-rívás, örvendezés, aztán megindultunk haza.

Szerdai Bulika

Mivel eléggé epikusra terveztem a szülinapi-szériát, facebookon intenzív kampányolásba kezdtem, és hírdettem egy 3 napos bonanzát… Na ebből lett egy lájti Szerda este… Be kell látni, 22 már lassan 30, így kortársaim vagy dolgoznak, vagy tanulnak, vagy leszarnak. De azért így is sokan benéztek, köszi mindenkinek aki ott volt(és esetleg olvassa ezt az agymenést)

De azért jól elvoltunk, sikerült optimális szinten illuminálni magamat különféle alkoholszármazékokkal, és egy nagyon kedves barátomnál töltöttem az éjszakát, a világ legflessebb németjuhászával egy szobában.

Így az esti bulériázás helyett, a jóval perszonálabb interakciókra hegyeztem ki az itthon-létemet, nagyon sok cimbimmel összefutottam hosszabb-rövidebb időre.

Valamint pénteken egy budapesti villámlátogatásnak köszönhetően belefutottam az állomáson egy régi középiskolás osztálytársamba (shoutout to Gergely Peti), akivel szétsztorizgattuk a vonatutat, majd meginvitált a másnap tartandó szülinapjára, ami számomra kurvajóvolt, mert mindig be akartam játszani, hogy buliból megyek reptérre, hát ja, sikerült… De előtte még péntek este is volt egy kis tequilázás meg ilyenek kecskeméti berkekben…

Szombati Buláj, avagy a reptér részegen kurvajó!

Szombaton annak rendje és módja szerint megérkezdtem a Gergely Peti-féle szülinapi buliba, amivel úgy voltam, hogy a sajátom nem lett túl epic, akkor majd ez az lesz… Ezt elősegítvén villámgyorsasággal szervezetembe pumpáltam n+1 akciós Jägert, meg sörikét, így a továbbiakat csak pontokba szedve tudom közvetíteni, illetve az alapján idézem fel a nagyját, ami a telefonomban és snapchat sztorimon volt reggel…

  • Gozsdu környéke, csöves nénivel/bácsival(már nemtom) üvöltözök/kommunikálok, hogy egy 200 forintos donáció esetén tud-e visszaadni 5000-ből, mert annyi van nálam, és meglepődtem mikor azt mondta, hogy tud… Bazzeg egy szolvens Csövi…
  • Kraft, Randomlányokkal témázok már beláthatatlan ideje, mikor azon kapom magam, hogy mindenki bent van a társaságból, és a két csaj is a kordon túloldalán van… De gecinagyvolt a sor… Így kiszemeltem egy jófejnek tűnő brigádot, viszonylag a sor elején, és kedvesen bepofátlankodtam melléjük/hozzájuk. Majd Donát( nemtom miért melékszem, talán mert forma volt és ritka név) bekínált vodka-körtéscappyvel mert a biztiőr csúnyán nézett ránk, aztán én meg benyakaltam az összeset, a többiek nagy örömére… (innentől szakadásos a film)
  • Ruhatár, Hajnal 4:10, 6:10kor megy a gép, a ruhatáros kiscsajjal vitatkozom, hogy hogy tudják elhagyni a RUHATÁRBÓL az XL-es Burgundivörös, HM-es Pulcsimat Fehér felirattal, Mondom: “biztos fogta magát a pulcsim aztán mondta,« hogy geci ez a Milán mindig felhúz, aztán nem is néz a szemembe, meg taxira se ad pénzt mikor vége, meg mittomén, ellépek a faszba, keresek valakit aki értékel…»“, aztán mikor már a sokadik hasonló poént gyártottam le a pulcsim és random kissebségiek kleptomán szokásaira alapozva, inkább adott a kiscsaj egy számot, hogy “hülyegyerek ezen próbálkozzál”, de rákontráztam, hogy “remélem a tiéd… :)”, és hát erre jött a válasz, amit lélekben vártam, de kimondva teljesen összetört, a “Ja, neeem, a manageré“, pedig cuki volt(amennyire emlékszem a cirka 3,54 ezrelékes véralkoholszintemmel)…
  • Ezután frissen pulcsitlanítva megindultam a taxiszolgálat felé, hogy igénybe vegyem szolgáltatásukat, de mikor előállottam a kérvényemmel, amiben megjelöltem egy általam optimálisnak vélt árat a reptérre való kijutásért cserébe, két taxisnál is, az alkudozás, vagy csak egy szimpla párbeszéd megkezdése helyett, a “inkább űberezzé’ ” felszólítást kaptam… Énkurvaanyámat, hogy fizetni akarok egy szolgáltatásért, de szeretnék kicsit alkudozni az áron. Aztán találtam egy értelmesebb taxist aki, mondott egy az általam propózált árhoz kellően közelítőt, így 4:50re már a reptéren voltam.
  • Gyors Becsekk, részegen nem a legjobb mikor levetetik veled a cipődet… Aztán Még egy Kfc granderbox az utolsó maradványforintjaimból, majd egy félittas lázálmokkal teli repülőút Belgiába

Aztán aludtam egy baszott nagyot, bár azóta sem vagyok 100%osan kipihenve….

Na Kb ennyi a Magyariában töltött villámlátogatásom… Köszönöm mindenkinek aki hozzájárult, hogy egy faszányos kis hetet töltsek magyarhonban.

A Milán

Leave a Reply

