Milánkaland A’la bolognese, avagy a random trippelés redefiniálása.-5.rész

Eljött utazásom utolsó napja, ahol fájó szívvel búcsút kell intenem legújabb kedvenc országomnak (ez valószínűleg úgy fog változni ahogy egyre több helyen leszek, bár Anglia sosem nőtt a szívemhez)

Korán elhagytam a szállást, hogy időben odaérjek a buszállomásra ahonnan megyek vissza Bolognába. Meg is érkezett a busz, ami EMELETES volt :OOO, én meg régi gyermekkori vágyamat teljesítettem be azzal, hogy felső szint első sorába ültem, a panorámaablakhoz. Nem igazán értem, hogy gyerekként mit gondoltam ebben akkora élménynek, pláne az autópályán… Mindegy, legalább lábhely volt. A visszaúton szerettem volna aludni, de nem tudtam, így megírtam a blog bejegyzések nagyrészét előre…

Megérkezvén így a felhőkön átszűrődő napfényben Bologna teljesen más képet festett, mint 2 éjszakával előtte. Leszállva a buszról, megindultam a belvárosba, ahol már voltam ugye, de tök másik útvonalon. Először megreggeliztem a parkban, ami első körben zárva volt éjszakára, még az előző este a carrefourban vásárolt portékák elfogyasztásával…

img_5229

Ezután bevonaglottam (ekkora már cirka 70km volt a lábamban, mindkét talpamon baszott nagy vízhólyag) egy kis mellékutcába, ahol találtam egy nagyon király hipster smoothiezós helyet. Bementem, kérdeztem itt mit lehet enni inni, gyerek elmagyarázta, hogy ez egy smoothie/juice bár és, hogy van egy csomó gyümijük, mit kérek… Á mondom tesó még én gondolkozzak, amikor én fizetek, rád bízom magam… Hát, nem volt baj… Összedobott egy ananászos-banános-körtés-GYÖMBÉRES-LIMEos-Szójatejes smoothiet, hát majdnem elaléltam…

img_5259

 

Kis gyümölcsmiujságomat szürcsölgetve megindultam a due torrihoz, hogy fel kéne rája menni… Hát nem jött be, ugyanis sokan voltak, még HÉTFŐN is, én megy ugye annyira vagyok türelmes, mint egy bespeedezett versenyló, így elengedtem… Inkább az alternatív szórakoztató látnivalókat látogattam meg, a szokásos véletlenszerű mászkálásommal. Így jutottam el, olyan (számomra) érdekes helyekre, mint egy kis sikátoros-graffitys környék, ahonnan egy kis szerzeteslak+templom épületeggyüttest látogattam meg, majd visszatértem a főtérre és bementem az ott található bazilikába(asszem az)(ja az, san petronico basilica), ahol nem lehetett fotózni, csak PÉNZ ellenében… #mégmindigavallásalegjobbbusiness

fullsizeoutput_f29

Aztán mászkáltam a főtéren, amikor már tényleg mindent láttam, és az ingerküszöböm is az utolsókat rúgta, de még 5órám volt a gép indulásáig. Gonodltam megyek még egy nagy kört aztán kisétálok a vonatállomásra, ahonnan majd kivisz a reptéri transzfer… Ahogy ezen töprengtem, láttam egy dekázgató gyereket juventus mezben, meg mellette egy TV-stábot (2 embert)… Gonodltam, odalesek, mifolyikitt(gyöngyös helyett Bolognában), aztán hallom, hogy a csávó magyarul pofáz, nézem, bazzeg ez az AZURÁK CSABA… odamentem már hozzá, hogy:

-Hello!

– Szia, Azurák Csaba vagyok

-Ja, tudom, én meg Golovics Milán

– Mi járatban erre?

– Hát egy hete sikerült egy kicsit megcsúszni az alkohollal és vettem egy jegyet Bolognába

– Az szép :DDDDD

– hát ja, de ha már itt vagyunk, csak csinálhatnánk egy képet…

img_5254

Így lett képem Azurák Csabával…. Ami több Like-ot kapott, mint mikor THE ROCK-kal fotózkodtam… #peopledoesntadmiretruegreatness….

1272315_738850629477928_1078359507_o

Ez itt én meg a KAVICSKA :/ Emiatt a kép miatt szeretném elnevezni a fiam KAVICSNAK… 😀

De amúgy elég random volt ez az egész 0. Típusú tali, meg mint kiderült Szalai Ádám Bolognába igazolódásáról szólt a kis helyi riport…

 

Eztuán még egy órát untattam magam egy meki előtt wifizve, majd kimásztam a reptérre és vettem a carrefourban kajcsit és folytattam a blogolást, meg ilyenek… szóval a végére full lemerülve a reptéri váróban sznevedtem…

Haza repülőúton nem találkoztam Timóddal, pedig azt hittem, ellenben ugyanazok a formák ültek előttem akik kifelé is és köszöntünk meg minden…

Megint rámhozták a szívbajt a stewiek, hogy “ugye tudja, ha bármi para van magának kell nyitnia a vészkijáratot…” fuckyeah… JA és nem hallgathattam zenét felszálláshoz, pedig már be volt készítve charlietól a repülős száma aminek fingom nincs a címéről és nem is volt bekészítve…. :/ :/

NA, hát kábé ennyi volt a Milánkaland A’la bolognese, legközelebb, ha többet iszom a kelleténél, még írok!

Addigis,

A Milán

Leave a Reply

