A harmadik hét- kritikus változások

Mivel az első két hétről már beszámoltam, féltávon kicsit módosítottam a stratégiát, kissé megengedőbb lettem magammal szemben, ugyanis a jelenlegi életvitelem és edzésszint mellett belefér egy-két változtatás, de vegyük szépen sorjában…

Ami nagyon hiányzott…

LEÍROM: MÜZLI+JOGHURT és az occasional GYÜMÖLCS. SEMMI MÁS, de ez annyira, hogy konkrétan megőrültem a cheatdayemen és két 500g-os landliebet letoltam az istentudja mennyi műzlivel… Van a műzli ropogós textúrájában és az azt lágyan körülölelő joghurtban valami annyira kulinárisan fantasztikus élmény, hogy már-már erotikusan élem meg… :C

A második hét vége kritikus volt számomra… Olyan dolgok kezdtek el hiányozni az étrendemből, amiket előtte nem is fogyasztottam nagy dózisban, most meg meg akartam értük veszni… Úgyhogy hosszas lelki dillemmázás hatására megszületett egy hibrid megoldás aminek a lényege, hogy kis dózisban amit kívánok az megengedett. PL egy-két kocka csoki, gyümölcs joghurt müzli… De lehetőleg edzés után 1-1,5 órában vagy reggel…

A harmadik hétre a mealprep game-et upgradeltem… Vettem még dobozokat, meg invesztáltam 3kiló csirkemellbe, illetve 15tojásba, meg jópár lencse és babkonzervbe(4-4)

Ezeket május 1-re virradó hajnalon egy random gondolattól és inszomniától vezérelve elkészítettem az egész hétre… és elég jól sikerült, ugyanis indiai fűszerkeverékkel meg olivaolajjal bolondítottam meg a lencsebab-brokkoli salimat 😀

Ez már egy kicsit jobban csúszik, mint a halas cucc, meg kalóriában is jobb.

Ezeken a dobozos finomságokon kívül a héten ettem joghurt-műzlit, epret, egy zöld shakshukát, illetve egyszer este tésztát, de teljes kiőrlésűt… A szombat most is pszeudo-csalónap, ugyanis vacsira egy borsot toltam, illetve este a barátnőmmel moziban voltunk, ott lecsúszott egy kis nachos-popcorn, meg ilyen diákcsemege ropogtatós…

A súlyom stabilan 88.6 és 90.6 között váltakozik, kb napi szinten, viszont a változás szemmel látható:

IMG_5267

A Két képen ugyanaz a póló van rajtam, próbáltam hasonló szögből fotózni, de szerintem elég látványos a különbség… A márciusi fotón is hasonló súlyban voltam, mint most, ilyen 88-90 között mozgott, de valahogy mégis már kevésbé vagyok kerekded, vagy nemtom… nyilván flat bellym még nincs-a hasam körül megereszkedett bőr látszik azért mindkét képen…-, ha six packem nem is lesz soha, azért alakul…

Az igazán érdekes kérdés, hogy az utóbbi két-három hét mennyiben kontributál a változáshoz, de szerintem jelentősen, bár előtte is egész jól kajáltam…

NA mindegy, SZIJASZTOK,

A Milán

Leave a Reply

